اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( 7 خرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حیدر نعمتی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در دیدار با فرمانداران ایلام اظهار کرد: اطلس سرمایه گذاری این استان با همکاری ستاد سرمایه گذاری و اداره کل منابع طبیعی تهیه و تدوین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری از مهم‌ترین اولویت‌های استان است، افزود: مسوولان استان از جمله فرمانداران در زمینه کاهش فرآیند صدور مجوز و تسهیل امر سرمایه گذاری همکاری لازم را داشته باشند.

مدیران ضعیف و ناتوان قبل از برکناری استعفا دهند

قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام عصر امروز در نشست مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای اشتغال استان ضمن انتقاد از انفعال و بی‌تحرکی برخی از مدیران، گفت: عالم مدیریت صحنه تلاش و خدمت به مردم است و مدیران ضعیف و ناتوان که انگیزه کار کردن ندارند، قبل از برکناری استعفا بدهند.

وی با اشاره به ضعیف بودن برخی از مدیران در ارزشیابی‌های به عمل آمده، افزود: مدیرانی که در گزارش عملکرد ضعیف ارزیابی شده‌اند دو حالت دارد یا در ارائه گزارش عملکرد خوب عمل نکرده‌اند که باید اصلاح کنند یا اینکه واقعاً عملکرد ضعیفی داشته‌اند که لازم است استعفا بدهند تا آن که توان کار و پاسخ‌گویی دارد، بیاید.

کشف ۲۰۰۰ عدد قرص غیر مجاز در دره‌شهر

سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و ارتقا امنیت اجتماعی و پاک‌سازی نقاط آلوده شهری و روستایی و در پی کسب خبری مبنی بر فروش قرص‌های غیر مجاز توسط شخصی با هویت معلوم، موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام شده از منزل متهم تعداد 2 هزار و 442 عدد قرص غیر مجاز که به طرز ماهرانه‌ای در داخل گاو صندوق جاساز شده بود کشف شد.

ارائه ۴۷۰۰ نوع خدمت عمرانی به مددجویان ایلام

قنبر موسی‌نژاد مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: در سال گذشته بیش از 4 هزار و 700 نوع خدمت در زمینه‌های عمرانی و مسکن به مددجویان مورد حمایت این نهاد در استان ارائه شده است.

وی افزود: برای ارائه این تعداد خدمت عمرانی بیش از ۲۸۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

تحریم‌های ظالمانه آمریکا هیچ تاثیری در اراده ناجا ندارد

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه نیروی انتظامی از مردم و برای مردم است، گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز و پلیس است و برای نهادینه کردن آن در جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند تا مردم با خیال آسوده به کسب و کار و فعالیت اجتماعی خود ادامه دهند.

وی افزود: سناریو تحریم‌های ظالمانه آمریکا این بار خدمت‌گزاران مردم را در ناجا هدف خود قرار داده تا به وسیله آن بر عزم و اراده نیروی انتظامی خلل ایجاد کند.

استفاده از شبکه‌های مجازی فرصت مغتنمی برای توسعه هستند

شکرالله شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سومین جلسه مشترک شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شورای روابط عمومی استان که با حضور مدیران کل و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های تابعه برگزار شد، گفت: با توجه به تاکید شریعت‌مداری مقام عالی وزارت، باید با استفاده از تمام امکانات و قابلیت‌های کلیه دستگاه‌ها، اطلاع رسانی دستگاه‌ها برای جامعه هدف در دستور کار قرار گرفته شود.

وی افزود: باید مدیران به تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها به ویژه از طریق حضور موثر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول